Een onverwachte apotheose

Wandelend van Bevel naar Herentout en terug was een  nogal triestig en kleurloos parcour .Ik voelde ik me ook niet gerust want er werd langs beide oevers flink geschoten.Tussen de bomen door zag ik ook jagers aan het werk en ik was er helemaal niet gerust in zodat ik mijn wandelsnelheid serieus opdreef.Toen het eindelijk stil werd begon ook de avond te vallen en plots verscheen een waterzon die zich heel de dag verstopt had.De grijze hemel veranderde plots in een kleurrijk schouwspel. Een onverwachte apotheose  aan het einde van deze troostloze wandeling, maakte dat ik , met een heerlijk gevoel terug aan het vertrekpunt in mijn wagen stapte en  huiswaarts reed.

Klik op fotos om te vergroten en ga verder met pijltjes

4 thoughts on “Een onverwachte apotheose

Leave a Reply

